elajjnaa.blogg.se/asien

exotisk svenne!

Publicerad 2015-02-01 17:52:26 i

Här i cha am finns det ej särskilt många andra turister, åtminstone inte under 60!
Så idag på stranden fick man känna sig riktigt exotisk. Två killar i 20 års ålder kom och fram och peka på deras kamera, jag tog förgivet att ha hjälp och ta en bild på dem så jag "yeah okey".. sen innan jag ens hann tänka mer kom ena jätte glatt fram och ställde sig intill mig, och kompisen fota oss! Sen ropades det på två barn som även dom skulle vara med på bilden! Man kan ju hoppas att det var för att de tyckte vi var snygga, men i ärlighetens namn tror jag att det var för att.vi var blonda och bleka...😂😂 men de var så glada och tog i hand och tacka på rätt knackig engelska! 
Imorgon bär det av till Hua hin, över dagen.

godnatt från en blond blekfis😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela