elajjnaa.blogg.se/asien

mot oändligheten o vidare

Publicerad 2015-03-28 19:54:54 i Allmänt,

 
 
 
Tänkte precis på vilken jäkla resa vi gjort, vi har hunnit med massor dessa veckor. Thailand, Laos, kambodja och Vietnam och nu imorgon återvänder vi till thailand för att sen förmodligen flyga åter hem.
 
Är så himla glad att jag äntligen tog mig iväg på en sån här resa. Låter som om den är slut, är den ju inte riktigt ännu, ska verkligen njuta sista veckorna. Och planerande av kommande resor är redan igång.
Sen att jag och Ida har massa inplanerat hemma i sverige gör ju saken bara ändå bättre. Alltså jag kan inte låta bli att se fram emot kommande äventyren tillsammans med holmlundskan! Hon är en sån jäkla klippa, och fy fasiken vad jag är glad att jag lärt känna henne :):) 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-30 11:30:30

❤️❤️❤️ Till Ida å Elina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela