Mars 18, 2011

Vad är det med Swedish House mafia som gör en så jäkla dricka sugen?
Måste nog sluta lyssna på min festfest lista, annars vet jag var de här kommer sluta...
Klockan är ju ung.
Ikväll har jag nämligen planerat att ha en myspys kväll, efter hockeyn ska jag bara rå om mig själv.. Ta ett bad, ansiktsmask, you name it!
Tindra har jag köpt grisöra så hon har någonting mumsigt tugga på när det är helg (iofs är hon så bortskämd att hon får gott varje dag men är tanken som räknas...).

Resterande av helgen är planerna att hinna umgås med min älskade Marie!
Försöka hinna ner på stan.. Och framförallt försöka plugga lite, har ju trots allt tenta på Tisdag. Första tentan på SSK 01/11, vore ju klantigt missa 15 poäng bara för att man inte pluggat någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0