elajjnaa.blogg.se/asien

Magbakteri...

Publicerad 2016-04-06 06:12:07 i

Bloggen har blivit lite lidande... dels pga det dåliga internet som var i stortsett hela indien, men kanske framför allt beroende på att jag ej mått bra. Sen 24 mars har magen min varit helt kass, lite kräk då o då dessutom. Har provat äta en AB kur med nästan noll effekt. Så energin går åt att suga in allt jag är med om, o försöka kämpa med internet efter det känns inte som någon höjdare.  
Ska åtminstone ringa 1177 det första jag gör när jag landar i Sverige! :)

Vakna denna morgon med utsikt över Himalaya, lite för disigt för att se everest men det finns där! Tanken är att vandra några mil idag 7h beräknas det ta. Sen ska jag unna mig massage, gör ont i varenda del av kroppen pga stenhårda sängar (o detta är före vandringen), vandringen i sin tur är medelsvår så lär säkert vara en liten utmaning för både kropp och psyket!;) 
8 dagar kvar att njuta av Nepal innan det bär av till shoppingcentret Dubai! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela